Elektronikus ügyintézés

Tájékoztatás az önkormányzati ügyek online ügyintézéséről

2018. január 1. napjától az Önkormányzatoknak biztosítani kell az elektronikus ügyintézés lehetőségét az ügyfeleik számára.
Az Önkormányzat az ügyfeleknek az elektronikus ügyintézéshez a lehetőséget az Önkormányzati Hivatali Portálon (továbbiakban: Portál) keresztül biztosítja.

Elérhetősége: https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap

  • A Portálon keresztül az ügyfél több szolgáltatás közül választhat:
    ügyindítás
  • ügykövetés
  • adóegyenleg lekérdezés

A Portálon keresztül ügyfélkapus regisztrációval rendelkező ügyfeleink tudják a kérelmeiket benyújtani. A portál egyik kényelmi szolgáltatása, hogy könnyen kezelhető áttekinthető űrlapokat tartalmaz, melyek az ügyfélkapus regisztráció adataiból átemelik a személyes adatokat a nyomtatványok fejlécébe, így azokat már nem kell az ügyfélnek begépelnie. A kitöltött űrlapok a „beküldés” gombra való kattintást követően az adott település tárhelyére érkeznek.

A Portálra való ügyfélkapus bejelentkezést követően az ügyfeleknek ki kell választaniuk, hogy melyik településen szeretnének ügyet intézni, ezután vehetik igénybe az ügyintézési lehetőségeket. Az ügyfelek számára nyújtott ügyintézési szolgáltatások köre településenként eltérhet.
Jelenleg indítható ügyek listája:

  • adó ügyek
  • kereskedelmi ügyek
  • szálláshely bejelentéssel kapcsolatos ügyek
  • telephely engedély ügyek
  • fakivágási engedély
  • anyakönyvi ügyek

A Portál tartalma folyamatosan bővül, a jelenleg még nem elérhető elektronikus űrlapok helyett az E-papír szolgáltatással általánosan is elindítható az ügyintézés.

E-papír szolgáltatás igénybe vételekor az elektronikus kérelmet Kővágóörs Község Önkormányzata Hivatali kapujára kell beküldeni.

Az Önkormányzat rövid neve:

KOVAGO8254

KRID: 520700981